O B A V E Z N I P R E D M E T I
|
---|
Redni
broj
|
Šifra
|
Naziv
|
Sem.
|
Pred.
|
Vež.
|
Ost.
|
ESPB
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
PRVA GODINA
|
|||||||
1
|
OPE
|
Opšta pedagogija
|
1
|
4
|
2
|
0
|
6
|
2
|
SJ1
|
Strani jezik 1
|
1
|
1
|
2
|
0
|
3
|
3
|
MAJ
|
Maternji jezik
|
1
|
3
|
1
|
1
|
4
|
4
|
OPS
|
Opšta psihologija
|
1
|
2
|
1
|
1
|
4
|
5
|
VIP1
|
Vokalno-instrumentalni praktikum 1
|
1
|
0
|
3
|
0
|
3
|
6
|
FIV
|
Filozofija vaspitanja
|
1
|
2
|
1
|
0
|
3
|
7
|
IZ1
|
Izborni predmet 2/8
|
1
|
6
|
|||
8
|
PRA1
|
Praksa 1
|
1
|
0
|
0
|
2
|
1
|
9
|
PET
|
Pedagoške teorije
|
2
|
4
|
1
|
1
|
5
|
10
|
RPS
|
Razvojna psihologija
|
2
|
3
|
2
|
0
|
5
|
11
|
SJ2
|
Strani jezik 2
|
2
|
1
|
2
|
0
|
3
|
12
|
INP
|
Informatički praktikum
|
2
|
0
|
3
|
0
|
3
|
13
|
VIP2
|
Vokalno-instrumentalni praktikum 2
|
2
|
0
|
3
|
0
|
3
|
14
|
SZD
|
Socijalna zaštita dece u porodici
|
2
|
3
|
1
|
0
|
4
|
15
|
IZ2
|
Izborni predmet 2/8
|
2
|
6
|
|||
16
|
PRA2
|
Praksa 2
|
2
|
2
|
1
|
||
DRUGA GODINA
|
|||||||
17
|
PPE
|
Predškolska pedagogija
|
3
|
2
|
2
|
1
|
4
|
18
|
JID
|
Jezičke igre i dramatizacija
|
3
|
2
|
1
|
1
|
3
|
19
|
IKT
|
Primena IKT u v-o radu
|
3
|
2
|
1
|
1
|
3
|
20
|
PPS
|
Pedagoška psihologija
|
3
|
2
|
2
|
1
|
4
|
21
|
EKN
|
Interkulturalizam u evropskom kontekstu
|
3
|
3
|
2
|
1
|
4
|
22
|
MMV1
|
Metodika muzičkog vaspitanja 1
|
3
|
3
|
1
|
0
|
4
|
23
|
IZ3
|
Izborni predmet 2/8
|
3
|
6
|
|||
24
|
PRA3
|
Praksa 3
|
3
|
4
|
2
|
||
25
|
MVO
|
Predškolska didaktika
|
4
|
2
|
2
|
0
|
5
|
26
|
KNjD
|
Književnost za decu
|
4
|
3
|
1
|
1
|
4
|
27
|
KUD
|
Kultura dijaloga
|
4
|
2
|
2
|
0
|
3
|
28
|
PRD
|
Psihopatologija razvojnog doba
|
4
|
2
|
1
|
0
|
3
|
29
|
MLV1
|
Metodika likovnog vaspitanja 1
|
4
|
3
|
1
|
0
|
4
|
30
|
MMV2
|
Metodika muzičkog vaspitanja 2
|
4
|
1
|
2
|
0
|
3
|
31
|
IZ4
|
Izborni predmet 2/8
|
4
|
6
|
|||
32
|
PRA4
|
Praksa 4
|
4
|
4
|
2
|
||
TREĆA GODINA
|
|||||||
33
|
MRG1
|
Metodika razvoja govora 1
|
5
|
3
|
1
|
0
|
4
|
34
|
MFV1
|
Metodika fizičkog vaspitanja 1
|
5
|
3
|
1
|
0
|
4
|
35
|
MUO1
|
Metodika upoznavanja okoline 1
|
5
|
3
|
1
|
0
|
4
|
36
|
MPM1
|
Metodika razvoja početnih mat. pojmova 1
|
5
|
3
|
1
|
0
|
4
|
37
|
MLV2
|
Metodika likovnog vaspitanja 2
|
5
|
1
|
2
|
0
|
3
|
38
|
IZ5
|
Izborni predmet 2/9
|
5
|
6
|
|||
39
|
PRA5
|
Praksa 5
|
5
|
4
|
5
|
||
40
|
MRG2
|
Metodika razvoja govora 2
|
6
|
1
|
2
|
0
|
3
|
41
|
MFV2
|
Metodika fizičkog vaspitanja 2
|
6
|
1
|
2
|
0
|
3
|
42
|
MPM2
|
Metodika razvoja početnih mat. pojmova 2
|
6
|
1
|
2
|
0
|
3
|
43
|
MUO2
|
Metodika upoznavanja okoline 2
|
6
|
1
|
2
|
0
|
3
|
44
|
MPI
|
Metodologija pedagoških istraživanja
|
6
|
2
|
1
|
1
|
3
|
45
|
IZ6
|
Izborni predmet 2/9
|
6
|
6
|
|||
46
|
PRA6
|
Praksa 6
|
6
|
4
|
5
|
||
47
|
ZAVR
|
Završni rad
|
6
|
4
|
I Z B O R N I P R E D M E T I
|
---|
Redni
broj
|
Šifra
|
Naziv
|
Sem.
|
Pred.
|
Vež.
|
Ost.
|
ESPB
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
PRVA GODINA
|
||||||||
1
|
PRP
|
Primenjena razvojna psihologija – praktikum
|
1
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
2
|
KRE
|
Kultura religije
|
1
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
3
|
IPO
|
Istorija predškolskog obrazovanja
|
1
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
4
|
DPA
|
Dečja fiziologija sa osnovama anatomije
|
1
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
5
|
DSV
|
Didaktička sredstva u vrtiću
|
1
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
6
|
PKU
|
Predškolski kurikulum
|
1
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
7
|
FIK
|
Filozofija kulture
|
1
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
8
|
HOR1
|
Hor
|
1
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
9
|
J
|
PJU
|
Psihologija jaslenog uzrasta
|
2
|
1
|
2
|
0
|
3
|
10
|
VOS
|
Vrtić kao otvoreni sistem
|
2
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
11
|
PDI
|
Psihologija dečje igre
|
2
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
12
|
S
|
ISD
|
Inkluzija socijalno deprivirane dece
|
2
|
1
|
2
|
1
|
3
|
13
|
DSK
|
Dečja subkultura
|
2
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
14
|
PDO
|
Pedagoška dokumentacija
|
2
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
15
|
ZDN
|
Zdravstvena nega
|
2
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
16
|
HOR2
|
Hor
|
2
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
DRUGA GODINA
|
||||||||
17
|
J
|
PEJ
|
Pedagogija jaslenog uzrasta
|
3
|
1
|
2
|
0
|
3
|
18
|
E
|
SJ3
|
Engleski jezik 3
|
3
|
1
|
2
|
1
|
3
|
19
|
S
|
TIR
|
Timski rad
|
3
|
1
|
2
|
1
|
3
|
20
|
RES
|
Religijski sistemi
|
3
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
21
|
KGM
|
Kultura govora – metodički aspekt
|
3
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
22
|
ISC
|
Istorija civilizacije
|
3
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
23
|
IAK
|
Igrolike aktivnosti
|
3
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
24
|
HOR3
|
Hor
|
3
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
25
|
E
|
KSJ
|
Književnost za decu na stranom jeziku
|
4
|
1
|
2
|
1
|
3
|
26
|
E
|
SJ4
|
Engleski jezik 4
|
4
|
1
|
2
|
1
|
3
|
27
|
RID
|
Rana identifikacija darovitosti
|
4
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
28
|
S
|
KPR
|
Korektivni pedagoški rad
|
4
|
1
|
2
|
1
|
3
|
29
|
PAK
|
Psihološki aspekti komunikacije
|
4
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
30
|
J
|
MMJ
|
Metodika muzičkog vaspitanja dece jaslenog uzrasta
|
4
|
1
|
2
|
0
|
3
|
31
|
DII
|
Didaktičke igre
|
4
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
32
|
HOR4
|
Hor
|
4
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
TREĆA GODINA
|
||||||||
33
|
J
|
MGJ
|
Metodika razvoja govora dece jaslenog uzrasta
|
5
|
1
|
2
|
0
|
3
|
34
|
J
|
MFJ
|
Metodika fizičkog vaspitanja dece jaslenog uzrasta
|
5
|
1
|
2
|
0
|
3
|
35
|
E
|
IPV
|
Integrativni pristup vaspitno obrazovnim sadržajima na stranom jeziku
|
5
|
1
|
2
|
1
|
3
|
36
|
E
|
SJ5
|
Engleski jezik 5
|
5
|
1
|
2
|
1
|
3
|
37
|
HOR5
|
Hor
|
5
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
38
|
PDŠ
|
Priprema dece za polazak u školu
|
5
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
39
|
IDS
|
IKT kao didaktičko sredstvo
|
5
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
40
|
S
|
TOL
|
Tolerancija
|
5
|
1
|
2
|
1
|
3
|
41
|
S
|
EVP
|
Etika vaspitačkog poziva
|
5
|
1
|
2
|
1
|
3
|
42
|
MPR
|
Modeli profesionalnog razvoja vaspitača
|
6
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
43
|
J
|
MSJ
|
Metodika saznavanja sveta oko sebe dece jaslenog uzrasta
|
6
|
1
|
2
|
0
|
3
|
44
|
J
|
MLJ
|
Metodika likovnog vaspitanja dece jaslenog uzrasta
|
6
|
1
|
2
|
0
|
3
|
45
|
S
|
MZD
|
Mentalno zdravlje
|
6
|
1
|
2
|
1
|
3
|
46
|
S
|
SUP
|
Saradnja ustanove i porodice socijalno deprivirane dece
|
6
|
1
|
2
|
1
|
3
|
47
|
E
|
USJ
|
Učenje stranog jezika na ranom uzrastu
|
6
|
1
|
2
|
1
|
3
|
48
|
E
|
SJ6
|
Engleski jezik 6
|
6
|
1
|
2
|
1
|
3
|
49
|
HOR6
|
Hor
|
6
|
0
|
2
|
1
|
3
|
|
50
|
AKP
|
Akademsko pisanje
|
6
|
0
|
2
|
1
|
3
|
J Vaspitač dece predškolskog uzrasta sa pojačanim kompetencijama za rad sa decom jaslenog uzrasta
S Vaspitač dece predškolskog uzrasta sa pojačanim kompetencijama za rad sa socijalno depriviranom decom
E Vaspitač dece predškolskog uzrasta sa pojačanim kompetencijama za rad sa decom na engleskom jeziku